دانلود کتاب شریعی و ساواک نوشته رضا علیجانی

نام کتاب

شریعی و ساواک (دانلود+)

نویسنده

دکتر علی شریعتی

توضیح

متن کامل کتاب شریعی و ساواک نوشته رضا علیجانی

رمز عبور

www.tarikhema.ir

تهیه توسط

مسعود اکبری

00000 حجم دانلود کتاب

2.40 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

دانلود کتاب های دکتر شریعتی

8 دیدگاه دربارهٔ «دانلود کتاب شریعی و ساواک نوشته رضا علیجانی»

  1. سلام شما که متن کامل کتاب را نذاشتید.من تمام کتابفروشیهای تهران را زیر پا گذاشتم برای این کتاب .نبود.الان شما فقط 58صفحه را گذاشتید.آدم وقتی کاری را انجام میده باید شیک،تمیز و کامل انجام بدهد.اگر شما کتاب را بصورت امانت در اختیار من بگذارید من خودم حاضرم تمام کتاب را اسکن کنم و در سایت شما بگذارم و کتاب را هم به شما برگردانم.لطفا یا خودتون متن کامل کتاب را در سایت بگذارید یا بدهید تا من اینکار را انجام بدهم.ضمنا فایل تایپ شده کتاب در انتشارات کویر موجود است اگر بتوانید از کویر بگیرید و در سایت بگذارید خیلی بهتر و با کیفیت بهتری کار انجام میشود.منتظر جواب شما هستم

    1. درود
      ساسان جان ما هم مثل شما،این کتاب رو به صورت کامل پیدا نکردیم و این تمام چیزی بود که ما پیدا کردیم و برای دانلود شما قرار دادیم.

      در هر صورت معذرت میخوام و هر زمانی کتاب کامل رو در پیدا کردیم حتما در سایت قرار میدیم !

  2. سلام خدمت شما. من این کتاب رو داشتم ولی از دستش دادم. هرچی گشتم پیدا نکردم. نهایتا با نشر کویر تماس گرفتم و اونها لطف کردن متن کامل کتاب رو واسم بصورت پرینت فرستادن. البته هزینه ی پست و پرینت باید حساب بشه. این متنی هم که گذاشتین توی سایت واسه اون کتاب نیست. از کتاب سه جلدی سید حمید روحانی هست. همون کتابی که به دکتر انگ ساواکی بودن زده.

  3. سلام
    فکر کنم این کتاب به مشکل خورده
    دانلود نمیشه
    خواهشن فایل اصلی رو به ایمیلم بفرستید
    با تشکر

  4. حمید از تهران

    هیچ کس تاکنون همانند اندیشمندی چون شریعتی نتوانسته است اسلام واقعی را معرفی کند. قلم، قدم و تفکر و بیان ماهرانه او مثال زدنیست هرچقدر کتابهای او را مطالعه میکنم تشنه تر و شیفته تر میشوم روحش شاد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *