دسته‌ها
سخنرانی های صوتی دکتر شریعتی

دانلود دکلمه نیایش های شریعتی

https://shariati.nimeharf.com/wp-content/uploads/2011/05/shariatiG.jpg


درباره این سخنرانی

بخشی از نیایش های معلم انقلابی، دکتر علی شریعتی، که توسط خانم سیده زینب صفوی اجرا شده است.

گوینده

سیده زینب صفوی

تاریخ سخنرانی

رمضان 1389

باز نشر

www.nimeharf.com

موضوع

شریعتی + نیایش ها +  دکلمه

حجم

6.7 مگا بايت (MB)

فرمت

MP3 – صوتی

گوش کنید

(دانلود نیایش+ کلیک کنید)


دسته‌ها
دانلود کتاب های الکترونیکی (pdf) فلسفه تاریخ

دانلود کتاب فلسفه تاریخ از دکتر شریعتی

نام کتاب

فلسفه تاریخ (دانلود+)

نويسنده

دکتر علی شریعتی

موضوع

فلسفه + تاریخ + سخنرانی



تایپ و تهيه توسط

اني کاظمي

00000 حجم دانلود کتاب

1.420 کيلوبايت (KB)

قالب کتاب

PDF – پي دي اف

منبع الکترونيکي

دانلود کتاب های دکتر علی شریعتی

دسته‌ها
سخنرانی های صوتی دکتر شریعتی

دانلود سخنرانی از کجا آغاز کنیم؟

نام سخنرانی

از کجا آغاز کنیم؟ بخش اول (دانلود+)

از کجا آغاز کنیم؟ بخش دوم (دانلود+)

از کجا آغاز کنیم؟ بخش سوم (دانلود+)


اثر

معلم شهید دکتر علی شریعتی

موضوع

آغاز نو

00000 حجم دانلود کتاب

65.851 کيلوبايت (KB)

قالب کتاب

MP3 – صوتی

منبع الکترونيکي

دکتر علی شریعتی

دسته‌ها
دانلود کتاب های الکترونیکی (pdf)

دانلود آثاری از دکتر علی شریعتی

شگفتا! وقتی که بود نمی دیدم —– دانلود

مسولیت شیعه بودن —– دانلود

آری اینچنین بود برادر —– دانلود

ابراهیم در کشاکش یک انتخاب —– دانلود

اگر پاپ و مارکس نبودند —– دانلود

دسته‌ها
دانلود کتاب های الکترونیکی (pdf)

دانلود کتاب پیروان علی از دکتر شریعتی

امروز برای شما کتاب نامی ” پیروان علی ” را برای دانلود آماده کرده ایم ؛

– برای دانلود کتاب روی لینک زیر راست کلیک کرده و روی گزینه : Save As Link کلیک کنید

پیروان علی

دسته‌ها
بررسی و نقد ها شریعتی و مارکسیسم

شریعتی و تاثیر از مارکسیسم !؟

  • شريعتی: نقد مارکسيسم و تأثير از مارکسيسم

منبع: کانون اندیشه جوان – درباره‌ی نسبت انديشه‌های شريعتی با مارکسيسم می‌توانيم به سه گونه رابطه قائل باشيم: (۱) شريعتی اساساً مارکسيست بود و اسلام را پوشش آن قرار داده بود («منافق»)، يا در صورت ديگر، شريعتی مارکسيسم و اسلام را به هم آميخته بود («التقاطی») و وزن ايدئولوژی مارکسيستی آن بيش از ايدئولوژی اسلامی‌اش بود؛ (۲) شريعتی مارکسيست نبود، اما از انديشه‌های مارکس (علمی و نه ايدئولوژيک) متأثر شده بود و با اتخاذ برخی مفاهيم يا روشهای مارکسی و/يا مارکسيستی می‌کوشيد آگاهانه تاريخ و فرهنگ دينی مسلمانان را تفسير کند؛ (۳) شريعتی از تحليلهای مارکسيستی عليه سرمايه‌داری و نقد ارزشهای جامعه‌‌ی بورژوايی واستعمار و امپرياليسم استفاده می‌کرد و از ليبراليسم و دموکراسی و ارزشهای آن عليه کمونيسم و نقد آن، اما او فقط می‌خواست ايدئولوژی اسلامی به تعبير خودش را جا بيندازد. او، در واقع، چنانکه گاهی می‌نمايد و خود نيز اذعان دارد سخت در قالب مکتب و مرامی می‌گنجيد، گويی هيچ مکتب يا انديشه يا شخص بزرگ و متفکری نيست که برای او بی‌اهميت باشد. او می‌خواست جامع نقيضين يا اضداد باشد. او مانند عارفی وحدت وجودی اساساً با هيچ چيز سر دشمنی نداشت.