دانلود کتاب انسان و اسلام

نام کتاب

انسان و اسلام (دانلود+)

نویسنده

دکتر علی شریعتی

توضیح

مسئله انسان بسیار مهم است،زبان سمبلیک،سخن حافظ رمزی است

رمز عبور

www.tarikhema.ir

تهیه توسط

انی کاظمی

00000 حجم دانلود کتاب

 2402 کیلوبایت (KB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

دانلود کتاب های دکتر شریعتی

 

 

7 دیدگاه دربارهٔ «دانلود کتاب انسان و اسلام»

  1. سلام من یکی از طرفدارهای سرسخت دکتر شریعتی هستم بعد آشنایی با آثاروافکار او زندگیم کاملا تغییر کرده واحساس خوشبختی می کنم دیشب که نمی دانستم به کدامیک از درد هایم گریه کنم کلی خندیدم ما باید افکار شریعتی را عملی کنیم تا جامعه خوشبختی داشته باشیم جامعه اصیل اسلامی

    1. امین صادقی

      سلام من هم با افکار دکتر شریعتی کاملا موافقم. با تفکر در سخنان پر محتوای این بزرگ مرد مسیر تازه ای در زندگی پیدا کردم.

    1. دوست عزیز دکتر میگه ساختن زریهای زیبا و طلا برای امامان مهم نست بلکه باید انها فهمید و درک کرد پس دیدن شریعتی دردی را دوا نمیکند باید نوشته های شریعتی را درک کرد

  2. هنگامی که به نظریات شریعتی می نگریم،آنچه که اکنون،مایه ی رنجهای بسیار است،در آن و در لفاف واژه های خوش ظاهر،هویداست:آرمانگرائی محض،بدون در نظر گرفتن شرارت ذاتی انسانها و داعیه ی مشمئزکننده ی هدایت توده های بشری.
    ایشان در دوره ی “برژنف”،که چکسلواکی زیر چکمه های ارتش سرخ خرد شده بود،و وقاحت شوروی در خوی تجاوزکارانه و انسان ستیزانه اش به اوج رسیده بود،از سوسیالیسم دفاع می کردند.

  3. شریعتی یک متفکر بزرک با تفکر صحیح است که بازتاب سخنانش را در جامعه امروز خودمان هم می توانیم ببینیم و از به جرات می توان گفت شریعتی فراتر از دوران خود زندگی می کرده و به عنوان یک استاد بزرگ روشن بینی به زندگی دنیوی و اخروی مطرح خواهد بود .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *