اخطار دانشگاه به شریعتی 1349

http://drshariati.org/files/47-7-1386-4-11-17-15-54-AA67.jpg

در بخش اسناد علاوه بر دستنوشته‌های شریعتی و همچنین اسناد ساواک ، برخی سندهای شخصی او را آورده‌ایم. اسناد یک یا دو صفحه ای بصورت عکس و با فرمت GIF و اسناد بیش از دو صفحه بصورت PDF درآمده است.
تذکر این نکته هم ضروری است که اسناد مزبور صرفا برای استفاده غیر مادی و غیرتجاری در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و هرگونه استفاده مالی و تجاری از آنها ممنوع است.
متاسفانه در سالهای اخیر سودجویی‌های فراوانی از آثار و نام شریعتی صورت گرفته‌ است .پیشتر برخی افراد بصورت غیرقانوی کتابهای او را منتشر می‌کردند. بعدها کتابسازی‌های عجیبی نیز انجام شد. مانند کاری که با تقطیع و جداکردن بخشی از نوشته‌های منتشر شده‌ی شریعتی صورت گرفت و در اقدامی غیراخلاقی منتشر گردید. در این سالها برخی افراد یا نهادها نیز نوارهای سخنرانی شریعتی را در کنار مداحی‌هاو مجالس وعظ دیگران، بدون هیچگونه اجازه‌ای از بنیاد و جهت سودجویی منتشر کردند. در سال گذشته اما روندی تازه به این اقدامات اضافه شد و فردی با چاپ و تکثیر برخی از دستنوشته‌های شریعتی که در پایان مجموعه آثار او آمده است بازاری جدید خلق کرد! تاکید می‌کنیم که چنین اقداماتی مورد تایید بنیاد فرهنگی دکتر علی شریعتی نیست و این بنیاد حق پیگیری را برای خود محفوظ می‌داند.
در این سند جلال متینی نسبت به بی نظمی های حضور شریعتی در کلاس درس به او اخطار داده است.
بنیاد فرهنگی دکتر علی شریعتی

6 دیدگاه دربارهٔ «اخطار دانشگاه به شریعتی 1349»

  1. با عرض سلام خدمت شما عزیزان شریعتی یک انقلاب را در جامعه ایران رهبری کردنند که زنده است اما درمیان اگاهان که تعداد انها از چهار یا پنج نفر تجاوز نمی کند حالا شما اول پیدا کنید مخطبان خود را بعد می رسیم به سایر مسائل که طرح ان بماند دکتر تاریخی جدید در این مرزوبوم به نسل حاضر ارائه دادند که ماحصل ان یک انقلاب بود . وراز بقای او در زنده وحیات همان درد های است که ان اگاه می گفت !

  2. هیچ کسی تو دنیا دکتر شریعتی رو به اندازه من دوست نداره حتی خانوادش و برای بالا بردنه اسمش در هر جا که باشه سخنرانی میکنم.امیدوارم منو به عنوان یکی از شاگردانش قبول کنه

  3. سلام اقا شهریار دوست دارم بدونم دلیل اینکه میگید دکتر شریعتی را بیش از خانواده اش دوست دارید چیه میدونی ادعای بزرگی هست
    میدونی میترسم شما هم بت پرست شده باشدی ببخشید تند حرف زدم

  4. leila khanom!
    age ketabe ARI CHENIN BUD BARADAR ro bekhuni mibini ke agha shahriar birah nemige!!
    “راست است که من از سرزمینی آمده ام و آنها از سرزمینهایی،من از نژادی ام و آنها از نژادی، اما اینها تقسیم بندیهای پلیدی است تا انسانها را قطعه قطعه کنند و خویشاوندان را بیگانه بنمایند و بیگانگان را خویشاوند!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *