همکاری

درود بر شما.

تا اطلاع ثانوی همکاری پذیرفته نمی شود

لطفا جهت همکاری با ما، به انجمن هواداران دکتر علی شریعتی بروید و آنجا سوالها، نقدها، سخنان خود را برای عموم بیان کنید به این آدرس : http://tarikhema.ir/forum/viewforum.php?f=66

با سپاس فراوان ، مدیر

77 دیدگاه دربارهٔ «همکاری»

  1. با سلام..
    من با مطالب ((آزاد)) موافقم ، باید نقد کنیم تا بتونیم به چهره ی واقعی دکتر پی ببریم و به دیگران هم انتقال بدیم البته نقدی سالم،نه اینکه با تعریف و تمجید و چاپلوسی بی اندازه چهر ه دکتر شریعتی رو خدشه دار کنیم و پشت این همه حرفهای من درآوردی پنهونش کنیم، باور کنید این دوستان و پیروان دکتره که چهره ی واقعی تفکر نابش رو از دید مثبت مردم میندازند ، پس دوستان بیائید با دیدی باز و حقیقی عمیق به کلمات وجملات پر معنی دکتر فکر کنیم واونچرا در تفکر ایشون بود بیابیم هرچند کلمات ساده وروانش معنی عمیق درک بالای ایشان را نسبت به مسائل وزندگی نشون میدن..
    پس بیائید از چابلوسی و سیاه کردن ناخاسته ی چهره دکتر بپرهیزیم و با نقد وبررسی واقعی به دیگران بگوئیم دکتر شریعتی یه انسان بود با درک بالا نه یه نابغه با نیروی جادوئی واعجاب انگیز..

  2. چرا مثل تماشاگر مانده ایم؟؟ چرا سعی نمی کنیم مثل خود دکتر شویم؟؟؟ در طول تاریخ آدمهای زیادی مثل دکتر امدند و گفتند و رفتند …اما ما فقط می توانیم حرفهای گفته شده را بی عمل تکرار کنیم……….

  3. سلام.واقعا هیچ جمله ای نمی تونه دکتر شریعتی را توصیف کنه .دکتر شریعتی یکی از الگو های من تو زندیگیمه.فقط می تونم بگم دیوانه وار طرفدار دکتر شریعتی و دیدگاه هاش هستم

  4. این جسم من از خاک است هم خاک شود روزی
    این نام من از دنیا هم پاک شود روزی
    هرکس که مرا بیند یا خط مرا خواند شاید بکند یادم غمناک شود روزی
    دکتر شریعتی
    عزیزم اگه از اشعار دکتر تو وبت استفاده کنی بهتره

  5. با سلام چنانچه مایل به تبادل لینک هستید لینک ما را با عنوان طراحی سایت
    و آدرس http://www.tamweb.ir در سایتتان قرار دهید و به ما اطلاع دهید
    تا لینک شما را قرار دهیم.
    خوشحال میشیم وب سایت شما را به بازدیدکنندگان وب سایتمون معرفی کنیم

  6. بیا گناه کنیم جایی که خدا نباشد
    به یاد نگه داشتن این خورشید همیشه فروزان وظیفه ملی همه ماست ممنون

  7. با سلام،
    بنده کاملاً موافقم که بنحوی هماهنگی انجام شود که دوباره کاری نشود. چون هنوز 7000 صفحه باقی مانده است که حیف است که این انرژی صرف انجام کارهای تکراری شود.
    البته باید عرض کنم که کتابی که اشاره فرمودید دو سال پیش به این سایت اضافه شده است و جدیداً اینکار انجام نشده است.
    در هر حال به هر ترتیب که صلاح بدانید میتوانیم هماهنگ کنیم.
    در حال حاضر این سه کتاب در حال آماده شدن است:
    گفتگوهای تنهایی
    نامه ها
    ما و اقبال
    اگر شما هم فهرست کتابهای در حال آماده سازی را اعلام نمایید بسیار ممنون خواهم شد.

  8. سلام جناب کاظمی عزیز
    خسته نباشین
    بنده از دوستداران معلنم شهیدمان هستم که سالهاست با افکار و عقاید و منشش روزگار سپری کرده ام
    در حال حاضر از شریعتی بزرگ می نویسم
    شما رو لینک کردم اما هرچه می کنم موفق به ثبت لینک خودم نمیشم . خطا میده
    بنده مدبر وبسایت بزرگترین مرکز هواداران دکتر شریعتی هستم
    لطفا ما را لینک فرمایین و آماده همکاری نیز هستیم

  9. خدایش رحمت کنادوراهش هماره پررهرو باد. امروز هم کم روشنفکر نداریم اما شریعتی جیزی که افزون برهمه ی آنها داشت جسارت بود و مردم دوستی و میهن پرستی چیزی که در دنیای امروزیافت می نشود !!!!!!!!!! ما که خود راروشن فکران دهر میپنداریم فقط وفقط سخن گفتن را میدانیمو بس.در عمل هیچ نیستیم.همواره منتظر منجی ای هستیم که آیدو زخمی که بردلمان نهاده اند را مرهم نهدبا این اوضاع امیدی برای فردای روشن نمی ماند……..وای بر ما چه بودیم چه شدیم! به قول محمد علی جمال زاده ازماست که برماست………

  10. روشنفکر جوان

    خدایا
    رحمتی کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد…قوتم بخش…تا نانم را ، وحتی نامم را…درخطرایمانم افکنم…تا ازآنانی نباشم که ، پول دین را می گیرند ، وبرای دنیا کار می کنند…بلکه از آنانی باشم که ، پول دنیا را می گیرند و برای دین کار می کنند….

  11. روشنفکر جوان

    خدایا همواره تو را سپاس می گذارم که هر چه، در راه تو و در راه پیام تو،پیش تر می روم و بیشتر رنج می برم، آنها که باید مرا بنوازند، می زنند،آنهاکه باید همگامم باشند، سد راهم می شوند، آنها که باید حق شناسی کنند،حق کشی می کنند،آنها که باید دستم را بفشارند، سیلی می زنند،آنها که باید در برابر دشمن دفاع کنند، پیش از دشمن حمله می کنند و آنها که باید در برابر سمپاشی های بیگانه، ستایشم کنند، تقویتم کنند، امیدوارم کنند و تبرئه ام کنند، سرزنشم می کنند،تضعیف می کنند،نومیدم می کنند،متهمم می کنند،تا در راه تو از تنها پایگاهی که چشم یاریی دارم و پاداشی،نومید شوم، چشم ببندم،رانده شوم….تا تنهاامیدم تو شود، چشم انتظارم تنها به روی تو بازماند،تنها از تو یاری بطلبم، تنها از تو پاداش گیرم، در حسابیکه با تو دارم،شریکی دیگر نباشد، تا تکلیفمبا تو روشن شود، تا تکلیفم با خودم معلوم گردد، تا حلاوت اخلاص را که هر دلی اگر اندکی چشید،هیچ قندی درکامش شیرین نیست بچشم.
    خدایا:اخلاص!اخلاص!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *